Lata dagar i solen ⛱

Det är lite olikt mig att inte ha en massa äventyr och projekt inbokat när vi kommit så här långt på en resa...men jag har njutit i fulla muggar av just detta.
 
 
Vi har legat vid stranden, jag har bränt mig trots att jag legat under parasoll, badat massor i både pool och hav samt läst. Perfekt semester m.a.o.
 
 
Frukost och lunch har vi intagit på stranden och middag inkl. kvällsdrink uppe i stan.
 
 Sola å bada å pina colada....
 
Igår fick vi besök av Linneas kompis som bor härnere. Det var kul. Vi badade och hennes lilla pojke ville inte släppa Bekki.
 
 
Nu få vi se om vi hittar på, eller inte hittar på, något de närmsta dagarna 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0