Poolhäng delvis i regn 🌦

Idag har vi inte sett solen. För min del har det varit rätt skönt att ta det lugnt och vila ett smärtande knä, och så hann jag läsa flera kapitel. Janne och jag har legat vid poolen en stor del av dagen. Det har varit molnigt och varmt, ett bra tag regnade det stillsamt, då drog vi oss in under tak i en stor rund typ divan gjord för två.
 
 
Vi tog en promenad och åt pannkaka och glass till lunch. Pannkaka med cachewnötter och glass gjord på en fryspanna.
 
 
Vi kom tillbaka lagom till Happy hour så det blev några drinkar och lite mer läsning innan vi duschade och gick ut på stan för middag.
 
 
Sen tog Bekki och jag fotmassage innan vi tog en öl på baren mittemot. Så lite som jag promenerat idag har jag inte gjort på hela tiden här...hoppas mitt knä tackar mig imorgon 😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0