Det blev bättre...

... än jag trott att komma tillbaka till jobbet. Många fina arbetskamrater kom tillbaka från semestern idag och det är skönt att korridoren fylls av liv och rörelse igen. Jag fick faktiskt en present oxå, från Hawaii! Den ska jag öppna imorgon. Den som väntar på nåt gott...
 
 
Av tre bokade besök kom två, en hade missat bussen och fick en ny tid. Sist på dagen åkte jag på ett samtal på St Lukas. Köpte en rejäl påse godis på väg hem. Fråga mig inte varför för jag har inte rört det, men det blev en tjusig färgklick i köket. Det hänger kanske ihop med lite ångest och behov av tröst så nu har jag säkrat upp, kan vi säga 🤪
 
 
Att skippa middag har blivit en vana den här sommaren. Återigen blev det en bit choklad. Måste bättra mig! Snart...! Det blev broderi och tv istället...
 
 
Nu hoppas jag att det blir lite bättre sömn inatt. Kvällen är mörk och sval utan att det känns höstligt. Helt perfekt helt enkelt!
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0