1:a advent i Vadstena

”Mitt” träd i Vadstena, det jag ofta fotograferar under sommarkurserna. Så här såg det ut i går på förmiddagen.
 
Om jag säger att jag tillbringat en hel helg i styrelsemöte så låter kanske det dötråkigt 💀☠️💀 men det har det definitivt inte varit! Känner lust och är superinspirerad! Vi har hunnit med massor, bland annat gått igenom kursprogram och nyproduktion, superkul! Jag vill gå kurs hela sommaren!
 
Idag fick vi glögg och pepparkaka med ädelost på fm-fikat
 
Igårkväll gick vi ut och åt tillsammans och fortsatte ha trevligt tillbaka i huset. Imorse fick jag dela frukost med en tjej för det hade jag inte med mig. Kändes lyxigt att efter avslutat möte udag bara få droppa sängkläder och handdukar på golvet och åka.
 
 
Nu är jag hemma igen, maken värmde nyponsoppa som han spetsade med likör 43 och toppade med vispad grädde, detta serverases i badtunnan!
 
 
Nu hoppas jag på ännu en god natts sömn. Efter två sömnlösa nätter har jag sovit som en stock natten som var och hoppas få göra detsamma inatt.
 
 Trädet innan jag åkte idag 
 
 Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0