Annandag jul đŸ·

Gick upp före vÀckarklockan och duschade, sen packade jag, matade djur och Ät frukost. Maken tog ut hundarna och jag kÄnkade ner packning inkl. Ragnar till bilen. 
 
 
Idag har jag arbetat i Södertörnskyrkan för fjÀrde Äret i rad pÄ annandagen. Ett gemensamt julfirande i samarbete med Lions, Majblomman, pingstkyrkorna i Huddinge samt Svenska kyrkan. JÀttetrevligt som vanligt med god mat, mingel, dans kring granen och jultomte!
 
 
IkvÀll har jag pratat med en god vÀn och skrivit om nyÄrskrönikan. Jag blev förskrÀckt nÀr jag lÀste det jag skrev igÄr, bara jobb, jobb, jobb. SÄ kan det inte fortsÀtta!
 
Vi fĂ„r se om jag orkar se klart Braveheart. Jag har ju inga hundar att ta ut ikvĂ€ll đŸ·
 
Ett litet tack frĂ„n Lions 💝

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0