Lördagsmys

Ville verkligen inte gå upp imorse. Det är lite för jobbigt just nu. Men så gick jag upp iallafall, tog hand om djuren och gick ut med hundarna. Skickade mess till Linnea och fick besked att det inte skulle bli nåt barnvakteri ikväll. Efter en brunch på spenatsoppa och ägg från igår åkte jag ändå dit för att lämna Esmeralda till en exemplarisk sköldpaddsvakt !
 
 
Hade tänkt lämna hundarna hemma och bara åka fram och tillbaka, men jag är glad att jag tog dem med för jag blev kvar och njöt av att få vara med familjen. Min fina svärson åkte och köpte Take-away och Ängla visade mig hur man gjorde prydnadsvintermössor
 
 
Har massor av tankar på hur man ska kunna använda dem...
 
Kom hem senare än jag tänkt. Tvättat kläder, druckit Loka och ätit cashewnötter. Livet på en fucking pinne...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0