Seg söndag

Det är en rejäl ansträngning att ta sig ur sängen. För närvarande försöker jag nå resultat genom att bara ta den starkare styrkan levaxin och tar den extra tidigt på morgonen för den inte ska interagera med kalciumet i mjölken jag har i kaffet. Inte för jag tror det räcker men jag börjar så... imorse gick jag dessutom upp i två etapper. Först lägga tvätten som jag somnade ifrån igår i tumlaren samt duscha, sen lägga mig en stund till innan jag släpade ut två måttligt roade hundar i regnet. 
 
 
På nåt sätt lyckades jag ändå förmå mig att packa och fixa, på vägen upp till lyan ”belönade” jag mig med en McSelection för jag orkade inte ens tänka tanken att laga mat. Lyssnade till P3-dokumentären på mobilen om vargolyckan på Kolmården 2012. Jag var på etologi-kurs med Karolina på hösten innan olyckan och har alltid undrat vad som hände, men nu insåg jag att vi aldrig kommer få svaret.
 
Ikväll har jag suttit och gjort mössor till Beck 🤔
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0