Vad säga om veckan som nästan är slut?

Tre hembesök, fyra besök, tre möten, återträff med höstens sorgegrupp, torsdagsträff med filmvisning samt styrelsemöte i föreningen Knyppelpinnarna där alla handlingar inför årsmötet samt lite till gicks igenom. Utöver det ett antal telefonsamtal av olika karaktär samt administration av fonder mm. Det känns som veckan flutit på bra.
 
Igåreftermiddags bestämde jag mig för att åka hem. Har inte varit hemma på nästan två veckor och jag ville bara HEM! Jag stortrivs i lyan, men jag hade hemlängtan. Janne hade fixat med räkor och vin, jag tvättade all tvätt och sov 12 timmar i sträck.
 
Imorse åkte jag upp till lyan igen. Mamma, pappa och moster kom på besök och tittade igenom lite saker från morbror. De åt lunch och fikade med mig, sen åkte de hem framåt kvällen. Verkligen en supertrevlig dag!
 
Ikväll har jag skickat iväg Knyppelpinnarnas årsmöteshandlingar för bearbetning inför publicering. Nu tror jag att jag ska sätta mig och brodera en stund. Imorgon ska vi avtacka chefen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0