Söndag 🌞

Jag hade tÀnkt Äka till mina förÀldrar idag, men mamma ville inte att jag skulle utsÀtta mig för den lÄnga resan med tanke pÄ de senaste dagarnas svullna ben. Vi pratade en stund i telefon, sen gick jag lÄngpromenad med hundar i mina nya hikingkÀngor. Med plÄster pÄ skavsÄret Àr de supersköna. Lite hÄrda kanske, men jag har inte gÄtt mÄnga km i dem Àn. 
 
 
Monica ringde och frÄgade om hon och flickorna fick komma över och det var ju en jÀttebra ide eftersom jag inte kom ivÀg till Roslagen. Janne hade Äkt ivÀg för att hjÀlpa sina reservförÀldrar, sÄ jag var ensam hemma.
 
 
De blev kvar en bit in pÄ kvÀllen och det blev en supermysig dag. Janne kom hem till middagen mef en stor knippe rabarber som nu ligger hackad och sockrad i frysen.
 
SĂ„ nu Ă„terstĂ„r typ sĂ€ngen med nytvĂ€ttade lakan 💕

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0