Att gå ner i varv...

... är vad jag försöker göra. En vecka kvar till semestern och jag är uppvarvad som en Duracell-kanin!
 
 
I helgen har jag gjort så lite som möjligt. I lördags gjorde jag i princip inget. I söndags åkte vi tii båten och satte upp båtgardinerna samt handlade hundmat, frimärken och en hårborste typ, sen sorterade jag knyppelgarner i en trådbox jag köpte häromveckan. Sovit nära 12 timmar om dygnet. 
 
Idag har jag jobbat halvdag hemifrån. Hade tänkt skriva lite men det blev bara telefon. Åt lunch med en kollega/studiekamrat i Strängnäs, sen hade jag fått tid hos läkare för att kolla upp en växande prick, ett vätskade öra och ett ömmande område i galltrakten. Resultatet - eksem i hörselgångar, ofarlig prick och nya leverprover, de var inte helt ok sist.
 
 
Sen åkte jag till en kollega, tillika god vän i Eskilstuna på eftermiddagsfika. Härliga timmar och läkande samtal.
 
Ikväll fortsätter jag varva ner. Vill inte ägna första semesterveckan åt att få ordning på kortisolet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0