Ledig söndag

Vi gick upp tidigt imorse för vi skulle iväg. Janne skulle fixa med bilen och skulle få hjälp, och jag ville gärna hänga med för jag vet att där hjälpen fanns finns det katter. Vackra perser-katter 😸
 
 
När vi kom hem gick Janne långis med hundarna medan jag fixade mat, sen la han sig ett par timmar innan ett extra nattpass. Jag ville varken diska eller sätta igång torktumlaren... och för att minimera alla andra ljud som går att eliminera satte jag mig att knyppla en ängel medan Ragnar fick sitta på axeln. 
 
Först bocka till fästet/huvudet
 
Knyppla
 
Klart
 
Stärkt och klar
 
Jag tänkte låta mina nybörjar-elever få knyppla ängeln imorgon för att få ett brejk i studieplanen.  Jag kommer säkert göra flera så småningom, men inte i detta silvergarn, det blev för grovt tycker jag.
 
Har varit supertrött hela em, är nog en kombo av långa timmar igår, höstmörker och alla allergitabletter jag tog innan vi åkte till katterna...(må det inte vara förkylning på gång) ändå sitter idioten jag och knypplar. Grön/guld klar, silver/glitter på G, men nu är det sängtajm!!!
 
Godnatt världen 🌍
 
Den guld/gröna är snyggare i verkligheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0