Mötestisdag

Tänkte egentligen inte skriva blogg idag, har bara suttit i möten typ, men jag är inne i en period när jag tycker det är skönt att avsluta dagen med en summering. Så —>  möte 8.30-11, mötet 11-12 uteblev till följd av missförstånd och flyttades till 13. Mötet kl 13 ställdes in då en uteblev och den andra hämtade mig 13.15 och beklagade missförståndet men jag hade surnat till ordentligt vid det laget för jag hade tydligt sagt att jag skulle på nytt möte kl 13.30! Möte 13.30-16. Möte 16-16.30. Administration 16.30-17.15. Hämta hundar, tanka och handla lite färdigmat och glasspinnar som tröstgottis på Lidl. Pratat med tre av mina barn samt maken i telefon och knypplat klart amaryllisstödet jag påbörjade på workshopen häromveckan. Nu har jag varit ute med hundarna och ligger redan i sängen. Det gör mig lite stolt över mig själv faktiskt! Så godnatt världen 🌍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0