Gratisätartorsdag

Visst fanns det för flera år sen nån som raljerade över kända personer som åkte runt på olika event och åt gratis - gratisätarlistan? De två senaste torsdagarna känns det som jag toppar den listan. 
 
Dagen började med torsdagsfrukost i Prästgården, lite färre besökare idag men ändå fullt ös. Efter frukosten stack jag direkt ner till Klockargården där Väntjänsten bjöd på lunch och en föreläsare från kommunen som berättade om insatser man kan bli beviljad som senior med behov. Jobbade en stund på rummet innan jag hämtade hundarna vid fem och åkte till lyan.
 
 
Ikväll har jag knypplat en julkula efter ett mönster som ingick i söndagens knyppelworkshop på tema jul. Nu blir det lite broderi och tv i form av Efterlyst och I huvudet på en mördare...
 
Have a nice evening, folks 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0