Kort om dagen

Jag kom i tid till handledningen! Fick veta att hus i drömmar symboliserar självet, alltså jag. Vi pratade lite om drömmen...
 
 
Hade planerat att skippa lunchen, därav morgonens brunch, för att slippa stressa till mötet om Annandagens julfirande. Mötet var roligt och positivt, det känns att alla organisationerna gillar arrangemanget och allt känns så positivt. Jag åtog mig att skriva anteckningarna vilka jag renskrev och skickade ut direkt efter mötet. Gick lite tidigare för att leta present i Huddinge centrum och blev så förälskad i ett par bitar handblåst (heter det handblåst? Eller munblåst? Hand made!) glas.
 
 
Det blev liksom en present til mig själv istället, en påminnelse om vår fantastiska husbilssemester.
 
Ishotellet i Julkasjärvi
 
Sen hämtade jag hundarna och åkte hem för att ta emot min kompis och privatknyppelelev som kom med god mat och gott sällskap. Framåt nio blev hen säkert eskorterad till bilen i sällskap av mina livsfarliga pitbullwannabees. 
 
 
Ikväll har jag inte ens satt på TVn! Har pratat med son och make i telefon en stund, nu ligger jag i sängen och bloggar. Morgondagen får bära sitt. Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0