Far och fläng

Om det var far och flyg igår så var det fara och flänga idag. Hundarna var lediga från dagis men jag hade möte i Flemingsberg och där var jag en kvart i nio. Mötet gick väl bra, men nu har jag nog bestämt mig. Besked kommer när tiden är mogen.
 
Jag  hade precis lagt på jobbluren när jag hörde en hunds upphetsade skall. Ut ur skogen kom en älg med en hund i spaniel-storlek i hasorna.
 
Åkte hem igen vid lunch och jobbade hemifrån ett par timmar med mail och telefon, men slutade lite tidigare för att hinna med hundpromenad och middag innan terminens andra knyppelkurstillfälle i Strängnäs. Idag var vi nästan fulltaliga, sju stycken! Galet roligt är det!
 
 
För en liten stund sen landade jag i lyan. Har nu varvat ner och önskar mig själv och världen en god natt 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0