Sötchock đŸ˜»

Ännu en hĂ„rt inrutad dag = en bra kontrollerad dag. Lugnt och metodiskt genomförd!
 
Började min morgon med att göra romsĂ„s som som skulle stĂ„ kallt ett tag och jag ville inte spilla nĂ„n tid pĂ„ eftermiddagen. Plockade fram flundrafilĂ© ur frysen. Gick till dagis med hundarna genom RĂ„gsveds naturskyddsomrĂ„de. Blev lite sen för halvvĂ€gs till dagis blev jag stoppad av en chilenare som ville veta hur gammal Rambo var... sen kom tĂ„rarna. Han hade avlivat sin 13-Ă„riga hund för ett par dagar sen, en schĂ€fer/labrador. Klart han fick berĂ€tta 😱
 
 
Fortsatte sen till St Lukas pÄ krissamtal, Äkte hem och hÀmtade matlÄda och bil och kom till jobbet lagom till lunch. Admin hela em, Äkte frÄn jobbet strax efter fyra, hÀmtade hundar, promenera dem, fixa middag till dem och mig. Idag panerade jag flundra i panko, till det ris, Àrtor och romsÄs. JÀttekul att laga mat igen!
 
 
Vilade ett par minuter innan jag satte mig i bilen och Äkte ut till Bromma. Hade förvÀntat mig köer men det var ingen fara med det. Jag hade lovat att hÀmta upp en knyppeldyna för jobbets rÀkning (handarbetscafeet) och passade pÄ att hÀlsa pÄ syrran, hennes söner och katterna. De har haft Konrad i nÄgra Är nu, men för ett par dagar sen hÀmtade de Sussie, en pytteliten flicka och sÄ söt att hjÀrtat bara smÀlte...
 
 
Nu ska det bli jÀtteskönt att sova! John Blund Àr helt nÀra, det Àr jag bombsÀker pÄ!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0