Suck och stön 💩

Nej sÄ kan inte ett blogginlÀgg rubriceras! Det sÀnder helt fel signaler! Inget suck och stön, nejnejnej!
 
 
Vi sĂ€ger att jag Ă€r lite trött, bara. IgĂ„r hade jag hembesök pĂ„ morgonen, lunch med kollegor, möte och administration pĂ„ em. Brydde mig inte om nĂ„n middag nĂ€r jag kom hem, wokbuffeen till lunch fick rĂ€cka. Letade reda pĂ„ ”Döden i Arboga” pĂ„ TV3 Play och sĂ„g bĂ„da avsnitten innan jag gick ut med hundarna. Tidigt i sĂ€ng och sov som en klubbad oxe.
 
 
Denna dagen började med lite frukostinhandling till Herrklubben. Vi blev Ätta idag och temat var hobbies. Vi pratade annat oxÄ medan vi drack kaffe och mumsade pÄ nybakade frallor. JÀttebra terminstart. Sen jobbade jag en stund innan jag tog sen lunch, fick trevligt sÀllskap och fortsatte eftermiddagen med att skriva om utsatthet.
 
 
Nu har jag förberett mig inför telefonmöte med styrelsen i Svenska Spetsar. So long ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0