V.A.V đŸ¶đŸ’©

VÄrd Av Vovve idag. TÀnkte vara kompledig men det blev nÄn form av att vobba istÀllet. 
 
Bamse har sovit gott inatt. En gĂ„ng vĂ€ckte han mig, vid ett ungefĂ€r. Han satt och grinade vid dörren... men nĂ€r jag klĂ€tt pĂ„ mig och kom med kopplet drog han ivĂ€g under sĂ€ngen. Det luktade skit đŸ’©đŸ’© och mycket riktigt lĂ„g tvĂ„ korvar i gĂ€strummet. NĂ€r de var bortplockade ville han komma upp i sĂ€ngen och sova.
 
 
Gav honom sista smĂ€rtlindringen vid sjutiden och gick ut med vovvarna nĂ€r Bamse började bli orolig. Han orkade knata pĂ„ bra idag. Han fick den dĂ€r vita sĂ„sen som pĂ„minner om flytande Novalucol och en timme senare Ă„t han kokt ris och finfördelad köttfĂ€rs. Jag vet sen tidigare att det Ă€r lönlöst att köpa dyr skonkost, vitfisk och ris kan funka, men sönderkokt ris och lite finfördelad köttfĂ€rs brukar funka bra som skonkost. Det ska han fĂ„ nu 3-4 gĂ„nger om dagen i ett par dagar och sen ”vitsĂ„sen” tvĂ„ gĂ„nger om dagen i 10 dagar. Efter nattens korvar Ă€r allt som kommer ur honom flytande. NĂ€r jag satt i jobbsamtal blev han orolig och sprang nĂ„gra vĂ€ndor innan det rann ur honom pĂ„ gĂ€strumsgolvet. Jag kunde inte sĂ€ga Ă„t konfidenten i luren att vi mĂ„ste lĂ€gga pĂ„ för min hund skiter pĂ„ sig đŸ’© Det blev för privat liksom...
 
Nu ikvĂ€ll har min lille tappre börjat Ă€ta lite bĂ€ttre. Han orkar promenera men har svĂ„rt att gĂ„ uppför trappor. Maken kom hem frĂ„n en vecka pĂ„ Samos nu pĂ„ kvĂ€llskvisten och Bamse orkar vara jĂ€tteglad... men vi fĂ„r dela pĂ„ vavvandet veckan ut. Jag lĂ€mnar inte in honom pĂ„ dagis förrĂ€n han skiter som han ska och inte uppvisar tecken pĂ„ smĂ€rta đŸ’„

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0