Dag 6...

IDIOT! En vacker dag, eller en dag med extremt snöfall som idag, kommer jag backa på nån av dessa helylleidioter som tycker det är en bra ide att skutta över staketet och gena över min p-plats SAMTIDIGT som jag håller på att backa in på den. Exakt hur korkad får man vara? Jag har en bil på ena sidan och urberget på andra sidan min bil... och presumtiva idioter bakom! Bäst som jag höll koll i backspeglarna började backvarnaren tjuta och jag ser hur en man i beige jacka ilar förbi. I D I O T !!!
 
 
Annars har arbetsdagen varit bra. Vi startade handarbetscafeet idag och det kändes lyckat. Vi var sex damer som knypplade, virkade och pratade. Jag tror det kommer fler med tiden, jag kan förstå att man hellre ville stanna hemma i det tilltagande snöfallet idag. Efter en sen lunch hade jag två besök efter varandra och kom från jobbet kvart över fem. Jag tror jag får återta kompledigheten på måndag och åtminstone jobba några timmar för att minska ner på högen på skrivbordet...
 
Ikväll har jag bara suttit och kurat med en extra tröja i soffan. Fryser och är trött.
 
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0