...

Handarbetscafe imorse. En liten grupp kvinnor som knypplade, stickade och pysslade med nålbindning. Supertrevligt! Nålbindning vill jag gärna lära mig framöver 😁
 
 
En varningslampa började blinka redan igår i bilen så idag ringde jag sonen. Han är bilmek och jag fick komma till hans jobb efter caféet. Det var låg nivå på kylarvätska så den skulle fyllas på, men hade magic hands idag. Han skruvade av locket och poff så for vätskan runt i behållaren och nivån ökade till över normal. Det måste ha varit nåt baksug/ vacuum...
 
Åkte förbi Pang’s och köpte tre små rätter. Klockan hade hunnit bli två. Sen jobbade jag till nästan halv sex. Inte så jättemycket pappersjobb kvar nu. Två samtal får vänta till nästa vecka...var jag nu ska knöla in dem, men jag bara orkade inte ta dem ikväll.
 
 
Mamma ringde och var så besviken på sin hemkomst. Av det de (biståndsbedömare, sjuksköterska, hemsjukvård och hemtjänst) utlovade igår blev inte mycket hållet. Jag var rädd för just detta, i synnerhet när de skickar hem patienter en fredag eftermiddag. Jag borde propsat på korttidsboende, men mamsen ville hem och nu är det som det är, jag kan inte göra ett piss. 
 
Slötittat på tv, skippade middag, trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0