Femtifem 🎂

Först vill jag tacka för alla gratulationer 💝 Sjungande förĂ€ldrar, barn och barnbarn i telefon, sms frĂ„n vĂ€nner och bekanta och över 100 inlĂ€gg pĂ„ Facebook. 
 
Dagen har varit lugn. PÄ förmiddagen Äkte maken och köpte semla, tulpaner och rÀkor som lite firelse.
 
 
Maken har tagit semester över helgen eftersom jag Ànnu inte kan gÄ ut. Jag kan stÄ sÄ lÀnge sÄ jag kan laga mat eller diska, men sen Àr det rygglÀge en stund igen. Lika hopplöst dom det kÀndes i onsdags nÀr ingen som helst förbÀttring skett, lika hoppfullt kÀnns det idag nÀr lÀkningen Àr igÄng pÄ riktigt. Jag har tillochmed börjat trappa ut nÄgra alvedon frÄn högsta dos frÄn idag eftersom smÀrtan Àr kontrollerbar och levern inte Àr helt ok.
 
Tack för idag 💖

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0