Från bittida till sent

Började redan före sju imorse... värktabletter, vila, frukost... att gå morgonprommis tog längre tid än jag räknat med med krycka, koppel, is och väska, men det gick! 
 
Dagen började i Prästgården med ikonmålarkursen. Jättetrevlig grupp! Fick hjälp med kaffekokning och behövde inte bära ett smack! När alla börjat måla fick jag oxå en platta. Jätteroligt! Det kommer bli nåt så ovanligt som en blå Maria på en oval platta!
 
 
Efter att ha ställt iordning tog jag mig ner till Klockargården för lunch och personalmöte. Nu hade jag rätt ont igen. Mer värktabletter och så tog jag tag i en del administration och planering. Försökte hinna allt men klockan fem packade jag ihop, resten får jag ta på måndag! Jag hinner bara det jag hinner! 
 
Halv sju landade jag hos bästisen. Hon bjöd på tacos och zonterapi. Härliga timmar med bubbel och tårta... och en ätbar ros som pricken över i.
 
 
Nu sover hundar och fågel, om några minuter deras matte oxå 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0