Upp som en sol...

...ner som en pannkaka. Lika glad som jag blev nån timme in på ikonmålarkursen imorse, lika besviken blev jag ikväll.
 
Var i Prästgården strax före halv nio imorse och kokade kaffe och the. Klockan nio satt 11 flitiga målare med färger och penslar. 
 
 
Efter nån timme surrade det i min bakficka och när jag kollade telefonen efter en stund hade jag fått ett sms att jag nu fått plats på Medichecks sköldkörtelklinik. Jag snabbkollade oxå mailet jag fått med mer ingående info och tänkte att det får jag ta i lugn och ro ikväll. 
 
Dagen fortsatte med mässa, möte, samtal, telefon och mail, sen gick jag hem strax före halv fem. Efter middag satte jag mig med klinikens information. Om jag förstår det rätt kan jag bara fylla i historiken för hand och mer som komihåg för mig inför läkarbesöket. Det är ok. Det som blev jobbigt är att läkartid hos de läkare jag helst vill till har månader av väntetid. Luften gick ur mig och jag har suttit och dumglott på tv medan jag smort mina sår med kortison. Just nu gör de så ont! Inser att jag haft för stora förväntningar på snabb hjälp.
 
 
Ska försöka sova nu. Har tagit alvedon mot tilltagande yrsel. Bara att bita ihop och komma igen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0