Administration för hela slanten

Handlade till kvällens styrelsemöte på väg till jobbet. Arbetsdagen började med frukost, nu är alla tillbaka efter ledigheterna. Besök och admin på fm. Ringde Vattenfall och kollade möjlighetena för evakuering av mina föräldrar och hundar inför nattens snöoväder. Det såg ut att ha löst sig innan eftermiddagens personalmöte. Efter personalmötet hann jag med ännu lite pappersexcersis innan jag fixade mackfika till Knyppelpinnarnas styrelse. Ca 2 timmars styrelsemöte inför årsmötet, diska och åka hem. Lite tv med maken som hämtat hundarna från dagis. Monterade julkulan jag knypplade igår, ut med hundar, duscha och har nu skickat diverse mail för Knyppelpinnarnas räkning. Det gäller att hålla tungan i rätt mun.
 
 
Godnatt världen 🌍  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0