En dag med Alfrida

Personligen har jag inte blivit mer drabbad än att hundarna nästan blåst bort på väg till och från dagis. Har skött en del administration på jobbet samt besök och telefonsamtal. Gick vid fyra för att ta emot Bekki och Freedy på en julfika som blev en nyårsfika. Jättemysigt att rå om dem ett par timmar.
 
Cheesecake 😋
 
Ikväll har jag stått i kontakt med både Trygghetsjouren och mina syskon då mina föräldrar som bor utanför Norrtälje inte gått att nå på hela dagen, men allt visade sig vara ok. Jag har hört på radion om nedfallna träd och hemtjänst som inte kommer fram till alla kunder... Mina föräldrar har varken haft ström eller fast telefoni pga stormen Alfrida, men ett par vänner hade hämtat deras mobiler och laddat dem i Norrtälje över dagen plus att Trygghetsjouren kontaktat Hemtjänsten som åkte förbi nu ikväll och tittade till dem. En stor gran hade visst fallit bredvid huset så lite tur i oturen har de ändå haft. Slutet gott, allting gott, men ström får de inte förrän tidigast under morgondagen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0