En helg i Värmland

Vilken härlig helg! Kompade ut i fredags och åkte till min barndomsvän i Värmland. Surr och valpgos långt in på fredagsnatten innan vi tittade till hästarna och kröp i koj. Surr och valpgos hela lördagen.
 
 
Kom hem till dukat bord vid halv åtta igårkväll, sen blev det ett par hallonsalta polkashots i badtunnan. Häftigt att ligga i det varma vattnet och titta på stjärnorna... och så hörde vi kattugglan 🦉
 
 
Idag har vi sovit länge och tittat på skidor. Jag har oxå hämtat ett paket innehållande ett 1000-bitars pussel 😃
 
 
Nu ska jag göra pasta carbonara på julskinka och julost 😋 Den blir det en stunds badtunna innan jag kör upp till Storstan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0