Finns inte...

... så himla mycket att säga om dagen. En bra arbetsdag helt enkelt! Började med torsdagsfrukost i Prästgården. Det kom bara ett tiotal men det var bra med tanke på att vi inte annonserat att vi öppnar än. Trevliga samtal vid borden och några som behövde lite hjälp oxå. Satt kvar i Prästgården och jobbade en stund innan jag körde ner till Klockargården och fortsatte till fots ner till centrum för ett jobbärende samt köpa lunch. Eftermiddagen fortsatte med besök och ett par timmars administration.
 
 
Kom från jobbet kvart i fem, hämtade Ragnar och packning i lyan samt hundar från dagis och åkte hem. Maken överraskade med köttfärslimpa.
 
 
Nu tänker jag diska och fortsätta läsa en bok (av tre) jag fått av min kollega som slutade till jul. Har ringt Trygghetsjouren och bett dem be Hemtjänsten titta in till mina föräldrar ikväll igen. De sitter utan telefon, ström och vatten efter Alfridas framfart vilket känns osäkert. Norrtälje kommun sitter tydligen i krismöte för problemen är mer omfattande än de trott. De räknar med att elen inte kommer vara igång överallt förrän den 10:e!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0