Går ner i varv

Hemmajobbarmåndag idag. Mail, telefon, andakt... en förhållandevis lugn arbetsdag. Det kommer ff in anmälningar till ikonmålarkursen så den kommer bli proppfull! Tog långlunch och åkte in till Strängnäs. Maken försökte hjälpa mig med kodförnyelse för bank-ID med koderna jag fått från Handelsbanken i Huddinge men inget funkade. Det visade sig att min telefon är för gammal! Det är inte jag som är dum i huvudet utan telefonen...? Nu kan jag göra mina bankärenden i telefonen men inom kort kan jag alltså inte längre swisha 😳 Teknikens under 🙄
 
Maken åkte till em-passet rätt tidigt, jag åkte till första knyppelpasset på ABF efter lunchmiddag. Var jag trött innan så blev detta ett energipiller. Så himla kul att träffa alla igen! För nån hade det ”lossnat” under ledigheten och nån annan hade kört fast, men innan lektionstimmarna var slut så knypplades det för fullt från den tunna tunna 90/2 till en grov metalltråd. Så himla kul!!!
 
 
Åkte hem, ut med hundar, packa bil, köra upp till Storstan, lämna dator hos svärmor, kånka upp packning i lyan, gå ut med hundar igen... är nu inne på min tredje glasspinne. Tröttheten som bortblåst. Typisk måndag 🤭

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0