Natthamn: Sundbyholm

Dagen har gått i plicketiplocketi-stuk. Packat, vattnat blommor, gjort rent akvariet. Hundarna har inte velat gå så långt och vi har tillbringat en stor del av dagen inomhus pga värmen. Strax innan maken kom hem slängde jag kläderna jag hade på mig i tvättmaskinen och duschade kallt. Sen for vi. 
 

Första natthamnen blir Sundbyholm.
 
Nyckelpiga to be 🐞 

Den här sommaren har känts så lång, ändå är den inte slut än på långa vägar. Min kropp läker... 

Men allt får ju förstås inte vara perfekt förstås, då skulle det ju bli tråkigt antar jag. När jag skulle slänga gårdagens kantarell-rens (köpt svamp) i mossan under våra barrträd i hopp om att en dag mycelet ska trivas där, klev jag snett och vrickade foten vilket gjorde tilläggningen i Sundbyholm lite smärtsam.
 
Ikväll njuter vi av värme, Mälaren och livet på sjön. Vi har det bra ❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0