Igelkott

Klockan åtta imorse satt jag i lektionssalen, lektionen började tjugo över 🕗 

(null)
Det regnade så jag tog sandalerna i handen och sprang barfota 👣 

(null)
Igelkotten låg färdigspolad och väntade 

Vi fick till oss lite teori kring rosen- och rottingbotten idag och jag hade valt att jobba med igelkotten idag eftersom den innehöll rottingbotten. På lunchen passade jag på att spola på pinnar till nästa val - midgårdsormen - då jag insåg att jag skulle få igelkotten klar under eftermiddagen.

(null)

(null)
(Mönster: Sam Jakobsson)

Under eftermiddagen blev jag klar med igelkotten, spolade klart pinnar till midgårdsormen och började med den.

(null)
Det blev lite olika pinnar eftersom jag inte har dubbel uppsättning av favoriterna, men det är samma storlek så det spelar ingen roll 😄

Vid middagsrasten gick jag ut på stan. Först ut blev biblioteket som har en kakutställning med anledning av svenska spetsars 60-årsjubileum. Det är Västkustens knypplerskor som gjort den. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen fortsatte jag till butiken och betalade kursmaterialet innan jag åt middag på Rådhuskällaren.

(null)
Svenska spetsars butik

(null)
Fläskfilé Oscar

Till sist handlade jag lite på Konsum innan jag knallade tillbaka. Fortsatte knyppla ett par timmar till.

(null)

Bröt upp vid nio och gick upp på rummet 🕘 Nu har jag pluggat i två timmar. Tog inte fram boken utan har gjort olika test. På nåt sätt stämmer inte mitt sätt att läsa med frågorna på nätet… men skit samma. Jag har lärt mig massor och kör jag på tentan tänker jag ta det som ett genrep! 

(null)

Solnedgången var fantastisk ikväll och ännu är kvällshimlen magisk fast vi närmar oss midnatt 🕛 Men nu åker rullgardinen ner!

(null)

💤 Godnatt världen 🦔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0