Hemarbetsmåndag

(null)


Ett efter ett

faller solrosens kronblad

Fröet mognar


Satte inte på väckarklockan igår utan tänkte att jag sover tills jag vaknar ⏰ Det var skönt 🥰 Tjuvhöll mig vaken för att se upplösningen av mrs Marple, gick ut med hundarna och somnade halv tolv 🕦 Vaknade vid åtta så det var ju ok 👌 Satte på telefonen och började jobba efter frukost 📞  Helt okej arbetsdag ✅ Några olika långa samtal, mail, lära mig en ny efterfrågad hantverksteknik, Teams-möte, checklista på oktober, jamen helt ok ✅ 

(null)
Tänk att kunna ha hela konferensrummet i mobilen!

Visste inte om maken skulle komma hem idag, han skulle köpa fläsk och lingonsylt på vägen, så jag tog fram köttfärs som en plan B mat 🥘 Han kom hem, så det blev fläsk och potatisplättar men jag rullade köttbullar oxå. Han gillar inte köttbullar medan jag älskar hemlagade köttbullar så nu blir det matlådor till mig istället. Bra att vara förberedd… 

(null)
Två olika varianter av Quick Knit

Trött som bara den, utan anledning egentligen, hundarna har varit ute, återstår dusch och binge!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0