Sista dan i september

(null)
Alltså, dom är ju så söta när de väntar på frukost

(null)
Nom-nom-nom

Jag hade nån tanke på morgonen att ooomm jag kan ta långlunch eller sluta lite tidigare ska jag leta svamp. Så blev det inte. Glömde tillochmed lunchen. Men jag är jättenöjd med arbetsveckan som varit. Jag har inte behövt jobba över och kunnat sköta mina arbetsuppgifter i lugn och ro.

(null)
Ingen svamp att ta med sig hem, men all den variation och skönhet dessa fruktkroppar glädjer oss med 

Grannen kom in en stund ikväll för att prata lite. Hon hade med sig en burk äppelmos och lite kläder till mina barnbarn. Kände hur jag saknar mina vänner. Det har blivit lite för lite av den varan på sistone.

(null)

Nu går jag in i en helg med planerad äppelmoskokning, tunnbad och kalas.

💝

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0