Jag är så glad…

… att jag satt ute i solen så många timmar igår. Idag var det molnigt på morgonen och vi kunde knata på en bit, men mittpådagenaden blev blöt 🌧️

(null)
Vi vill inte gå i den här skiten, matte

Jag är oxå glad att jag gick ut en kort sväng igårkväll när regnet upphört. Man kunde ana norrskenet i molntäckets sprickor. Det var tydligen häftigt där det kunde ses utan moln 🌧️  

(null)

(null)Norrskenet hade varit synligt ända ner till norra Tyskland 

Jag är glad att jag mådde så bra igår för idag har jag inte mått bra alls och inte orkat någonting. Har hostat värre idag, det känns som det sitter fast något under stämbanden. Bakslag är aldrig roliga men jag biter mig fast i att om jag kunde må så pass bra igår så kan jag göra det igen‼️

Ikväll beslutade jag mig för att inte åka på Knyppelpinnarnas möte imorgon. Ringde upp den styrelsemedlem som suttit längst i styrelsen och bad henne ta styrelsemötet och ansvaret för medlemsmötet. Det var inga problem. Jag är inte oumbärlig 😅

💤 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0