Oväntat väntat

(null)

Nog för att vi sett det i våra appar och väderleksprognoser, snöfallet var väntat. Ändå säger man (jag) att "vad i hela friden är detta!" Ena dagen skogsödlor och citronfjärilar, nästa en halv dec snö ❄️ Hjärnan fattar men känslan vill inte hänga med. 

Men det är absolut inget att göra nåt åt. Så här är det varje år. Jag ägnade fm åt att gå igenom stresskolan från början som repetion.

Insikt: Jag känner en stress att bli bra och en irritation över hostan istället för att på riktigt återhämta mig.

Stressbeteenden: Leva i framtiden och inte i nuet. Att inte göra färdigt. Det gäller både handarbeten och arbetsuppgifter. Jag lämnar alltid en liten del, som att fästa trådar eller utvärderingen av utfört arbete. Jag utför alltid själva jobbet, men tappar slutet för då är jag redan i nästa moment 🤪

(null)
(null)
Skratta gärna, detta är urtypen av undertecknad. Hillarious!  Jag har knypplat nåt hyfsat avancerat och släpper det på upploppet…

Kvällen har spenderats vid Tvn… förutom räkor och vin till middag 🦐🥂 

(null)

F Ö och en av de viktigaste dagarna i mitt liv. Dagen då jag blev mamma för andra gången.

(null)
Grattis hjärtat ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0