Sista måndan i maj

Min dag har i stor utsträckning bestått i telefonsamtal. Batteriet brukar klara sig i två dygn, men ikväll hade jag bara  4% och fick lov att ladda 🔌  Dagen började med VC som ställde in dagens läkarbesök och sen rullade det på ❤️💔 Det blev en lång telefondag helt enkelt 📞 

(null)
Magnolians sista ryck 🌸

(null)
Kejsarpionens blomning är extremt kort, men vacker 🌸

(null)
Godis med skarp chili 🌶️ 

(null)

Hade inte Bamse rest sig och stirrat på dörren när jag vaknade till hade makens 20.30-nad fått räcka för natten. Jag somnade gott i soffan strax efter nio, men nu är även sistanaden gjord 👣 🐾 🐾 

(null)

(null)
Hon bara lääängtar efter sommar 💦 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0