Pippi-tröjor



Söta som socker! Eller hur!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har letat länge efer det här Pippimönstret men det verkar hopplöst att få tag på. Så när jag sökte på nätet och hittade din bild blev jag jätteglad. Finns det någon möjlighet att du har kvar mönstret och kan sälja en kopia till mig? Då finns det en liten tjej som skulle bli överlycklig. Många hälsningar Inger i Älmhult

Svar: Förlåt sent svar. harinte varit inne på min handarbetsblogg på ett tag bland annat pga flytt ... och därför ar mönstret nerpackat i någon kartong någonstans. Jag försöker få tag i en kopia av en tjej som fått det av mig. Är du ff intresserad så ge dig tillkänna igen. Vänligen Guggelutt
Gunilla Gustafsson

2013-09-21 @ 22:11:56
Postat av: Inger Jarreby

Hej! Jag har letat länge efer det här Pippimönstret men det verkar hopplöst att få tag på. Så när jag sökte på nätet och hittade din bild blev jag jätteglad. Finns det någon möjlighet att du har kvar mönstret och kan sälja en kopia till mig? Då finns det en liten tjej som skulle bli överlycklig. Många hälsningar Inger i Älmhult

Svar: Hej Inger! Jag har inte varit inne här på länge. Ge dig tillkänna om du ff är intresserad. Vänligen Gunilla
Gunilla Gustafsson

2013-09-21 @ 22:14:14
Postat av: Eva gustafsson

Hej skulle gärna vilja köpa ett mönster av dig ..
på pippi tröjan
Med vänlig hälsning Eva Gustafsson

2015-04-27 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0