Babyfiltar

Färdiga att skicka till barnhem i Lettland:


Kommentarer
Postat av: Annika Sjöberg

hej har sett sina underbara tröjor med pippilångstrump på och jag undrar vad du tar för att sticka en sån till en treåring alternativt en kopia på mönstret?? snälla snälla svara då jag letat som en galning efter en sån tröja för min dotter har fått pippi på pippi =) tusen tack//Annika

Svar: Hej Annika! Jag har inte varit inne här på länge. Ge dig tillkänna om du ff är intresserad. Vänligen Gunilla
Gunilla Gustafsson

2011-08-24 @ 07:37:50
Postat av: Gunilla Gillander

Hej!

Har du mönster på Pippitröjan?

Svar: Förlåt sent svar. harinte varit inne på min handarbetsblogg på ett tag bland annat pga flytt ... och därför ar mönstret nerpackat i någon kartong någonstans. Jag försöker få tag i en kopia av en tjej som fått det av mig. Är du ff intresserad så ge dig tillkänna igen. Vänligen Guggelutt
Gunilla Gustafsson

2013-11-25 @ 16:01:39
Postat av: Gunilla

Hej!

Ja, jag är fortfarande intresserad av pippimönstret.

2014-10-04 @ 08:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0