Vågkrus



Janne åkte hem tidigt på fm för att jobba med båten, själv blev jag kvar härnere på Sanda. Har inte varit lika extremtrött som igår, men tillräckligt trött för att bara ha suttit inne hela dagen vid datorn och så har jag "slagits" med Vågkrus, spetsmönstret ovan. Jag är trög i huvet och det ville sig inte alls idag. Ska sätta mig med Änglas mössa en stund, sen blir det nog frivoliteter om det blir nåt mer ikväll. Gubben min kommer ner igen framåt kvällen och jag åker med honom till hans jobb i Södertälje tidigt imorgonbitti. Ska väcka sonen så han kan hämta mig på Igelstaverket kl.06.15 tänkte jag. Ikväll kör han lillesyster till Tess grav och han var väl inte så supersugen på att köra ner hit ikväll. Jag är inte sugen på att åka hem heller... lite spänd inför mötet med FK och arbetsgivare imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0