God morgon, världen!

Idag satsar jag på anti-plugg så jag kan slappna av lite :O)

Har varit ute med Bamse nästan en timme, han väckte mig kvart över 9... nå jag var vaken men hade ingen lust att gå upp! Ragnar och smådjuren har fått frukost, likaså Bamse och jag. Men Bamse vill inte äta! Han är kär i mitt ben! Just nu har vi gott om löptikar i området och han är ju så otroligt förtjust i Nova, en 45-kilo vacker Rottweiler... och hon är lika kär i honom. Det krävs hårt hållna koppel för att inte hon ska mosa honom under sina kärleksförklaringar. När hon inte löper går det lugnare till, men hon vill ha valpar nu och vet inte hur hon ska fria till lilla tjejtjusaren Bamse så han förstår vad hon vill. Nå, det fattar han, men han kan inte göra så mycket åt saken. Hur gärna han än vill så når han inte upp... sen är han otrogen med mitt ben :S

                     
                     Hjälper till att stryka julduken

Nu ska jag duscha och ta bussen klockan 12. Ska till endokrinologen på Ersta. Sen kommer nog Linnéa hit med sina flickor :O)

                    
                      Mormors Pippilångstrumpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0