Sniffa klorin!

Tack för all support. Nu har flera av er berättat att det antagligen var en reaktion på klorinet. Jag brukar inte använda det men toa-rengöringen var slut så... då blev det så och kommer aldrig hända igen. Fy 17, trodde jag skulle kvävas. Nu pratar jag i falsett och har ont i lungor, revben och hals av allt hostande, men hostan ger sig sakta och säkert. Vilken pärs! Och som sagt: LIVET ÄR ETT ÄVENTYR och man lär sig dagligen nåt nytt! Puh!!!

Igår blev det bara lata mig i soffan medan jag tittade igenom lite inspelade program på boxen och sydde ihop tröjan mamma beställt av mig.

                

Morgonen har varit lugn. Jens kom förbi efter att ha besiktigat bilen, Monica och Tim är arbetslösa, Bekki börjar skolan efter 12 och Janne jobbar natt så vi har haft lite dating, pratat guldbröllop och BH-skola bl.a.

Nu ska jag ut på lunchpromenad med Bamse, sen göra mig klar för dejt med chefen och sen skolan... undrar just hur den där tentan gick....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0