Aj som 17....

Promenerade en hel del trots värken igår, var på terapin och andra dagen i skolan. Igår en ny kurs som handlar om världsreligionerna och vi började i världsreligioners uppkomst i den urbana miljön. Hittade några kursböcker på skolbiblioteket så jag ska kolla vilka jag behöver/vill köpa... har ju all studielitteratur kvar efter socionom- och diakonutbildningarna och dem har jag inte använt mycket i efterhand ... Smärtan kan jag bara promenera och vila bort, samt ta udden av med extrastarka alvedon, antagligen nåt jag måste lära mig leva med, och jag kan ju faktiskt röra mig, det kunde jag inte i januari! Visserligen ser det ut som om jag skitit på mig, men det bjuder jag på.

Nej, ont som bara den, men jag ska bjuda på några Bamse-bilder.

                      
                       Bamse Bus kan inte läsa!


Skogspromenad i morgondiset

Kommentarer
Postat av: Marianne

Då skulle det se roligt ut om vi promenerade tillsammans...för det ser nämligen ut som jag också skitit på mig ler. Har ont av mitt diskbråck men idag kunde jag gå i 20 minuter med Bilbo utan att det gjorde särskilt ont. Kramar!

2010-09-08 @ 16:06:02
URL: http://maralutt.blogg.se/
Postat av: Guggelutt

Ja du Marianne.. vad säger man? Två påskitna tanter med varsin hårboll i snöre?

Hej och hå

2010-09-08 @ 23:02:23
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0