Måndag igen

Hela dagen igår låg jag på värmedyna och spikmatta. Idag känns ryggen faktiskt mycket bättre. Knutan under revbenen har nog gett sig så gott som, nu är det bara det gamla vanliga diskbråcket kvar. Men jag har med mig all värmen hem, både värmedynan jag fick låna av grannen samt bäddvärmaren som vi hade i en garderob i Sanda. Var ute ett par svängar med Bamse i sällskap av Janne. Hann plugga lite. Och virka.

                

Drutten fick ett välbehövligt bad och Bamse hjälpte till att slicka henne torr. Hon verkade tycka det var skönt att bli ompysslad.

Hösten är vacker och jag har en förkärlek för flugsvampar.... de är så vackra!!!



Idag har Janne kört hem mig, med sig har han Sanda-grannen Ca som ska få hjälp att handla grejer på IKEA, Janne blir kvar på Sanda till onsdag ungefär. Själv har jag inspekterat min yngsta dotters nygjorda tatuering...


                               

......... varit ute med Bamse en blöt sväng... och nu ska jag göra mig nåt ätbart för att sen ta mig till bussen och skolan. Inga längre promenader i fukten med värken tänker jag... Hade hoppats att Jens skulle kunna skjutsa mig men han fick nog jobb efter personalmötet på sitt jobb. Nå, ryggen är bättre så jag ska inte klaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0