Mer är 3 timmar...

... av dagen har redan gått. Har hunnit en hel del men inte det jag skulle. Gick upp kl 6.00 och körde Monica till jobbet, det är svårt med bussar till hennes jobb när hon börjar tidigt, hem och ut på skogspromenad med Bamse. När jag sen gjorde morgongröten messade Bekki att hon missat bussen och de hade skolfotgrafering... av med micron, upp till garaget och skjutsa henne till skolan. Sen vattnade jag blommorna och röjde vardagsrummet från madrass mm eftersom jag inte behöver värmemadrassen f.n, ryggen är så pass bra nu.

                      

Nu har jag fått i mig gröten och umgåtts med Ragnar en stund... Nu ska djuren få mat, Drutten ska får rent, jag måste beställa en bok till och sen MÅSTE jag hinna börja läsa innan nästa Bamsewalk vid 11.00.

                                          HEPP HEPP


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan inte låta bli att le när jag såg bilden, jag har såna mallar man gör möster i grädden med. Grannbarnen fick syn på dem förra veckan och ville att vi skulle göra choklad med vispgrädde och mönster.Igårkväll när jag passade dem lovade jag att vi skulle göra det. Mönstret var kul att göra, likaså att leka med grädden men att dricka den varma chokladen var totalt ointressant. Huvudsaken var att de var nöjda och glada och lite bus får man ju göra när man har barnvakt;-)



Kram

2010-09-22 @ 10:41:41
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0