Ro på Sanda

Står för mitt tidigare inlägg om att jag är rik. Janne har masserat min rygg, Grannen Ca kom in med värmedyna och ormsalva för att lindra värken, Jens ringde och berättade om jobbet och att han ska fortsätta jobba hela helgen, Monica och Rebekka ska på tjejmiddag hos Linnéa och alla barnen ringde och pratade med mig igår. Det går så bra för Ängla och Thyra på dagis och Bella skrev på sin Facebook-status idag att; "Justin är snart 4år och står framför spegeln och tittar in sig själv och säger perfekt nu är jag både cool och snygg.... Hum undra om han skall på date ikväll" Älskade ungar va?

Hade rätt ont under och efter bilfärden hitner igår, men sen sov jag gott inatt efter att Ca varit här och lämnat värmedynan och ätit glass med oss. Nu ligger jag på värmedynan och svetten rinner medan värken lindras, Janne har åkt till Mariefred för att hämta vår släpkärra som en arbetskompis till honom har lånat. Ragnar sitter och tittar ut på duggregnet, Drutten mumsar så gott på friskt grönt gräs, klöver och maskros medan Bamse ligger nedanför soffan och håller koll på mig och min påse salta rostade mandlar. Jag ska ta fram skolböckerna och läsa en stund. Har inte tagit nåt morfin sen igårmorse så jag tror gärnan ska fungera lite idag.

                 
                  Det är inte ens en månad sen vi klättrade på raukar på Gotland!

Kommentarer
Postat av: lelleplutt

Stackars lilla guggisen......

2010-09-11 @ 17:10:01
URL: http://.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0