PXC

När jag var klar kom dom, alla kompisarna som skulle komma hit på BH-skola med syrran och PXC. Syrran med en kompis kom vid fyra, jag åkte iväg och hämtade upp Su och Lotta (det är ju så svårt att förklara vägen med ersättningsbussar och allt...) och när vi kom hem hade de andra tre kamraterna oxå dykt upp.


                         

Lillesyster är duktig och kan sin sak, berättar bra om hur man ska tänka kring sitt BH-köp, byglar, storlekar, kvalitet, vård mm. Hon har numera oxå ett ganska stort urval av trosor oxå, några kalsonger och några bikinis. Pajerna gick åt nästan helt och hållet... och nivån i godisskålen skjönk betydligt. Vi hade med andra ord en myyyycket trevlig kväll!



Jag fick en liten påskpresent oxå. Kommer inte hinna läsa den nu, ska ta med mig en bok som vi ska skriva recension på när vi åker bort i påsk... men i sommar vill jag bara läsa skönlitteratur! Om jag vill läsa öht!

                         

Skjutsade hem Lotta och Su. Klockan hann bli en bit över 8 innan jag kom hem. Jens är på besök, Janne har åkt till jobbet... jag ska ut med Bamse och sen knyta mig. Imorgon ska vi ut på sjön!


Esmeralda och Kautchuk älskar när jag lägger i en rejäl skvätt hö som
de kan gömma sig i. Det mesta äter de upp medan mindre rester ligger
och skräpar till nästa rengöring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0