Besök hos Rumpnissan!



Vi tog en lugn morgon. Bamse fick bada med Janne... men tidig eftermiddag kom Jens och hämtade oss ute på Ljusterö så vi fick åka och hälsa på vårt 4:e barnbarn.


                                
              

När mamma och pappa gick och pratade med doktorn hängde jag ut genom fönstret och tog kort på ambulanshelikoptern som hade landningsplats precis utanför BB-fönsret.

                       
.
Liten och söt var hon, Rumpnissan. 46cm lång, 2360gr tung och född v.37+1. Snart nog blir de stora och självständiga ;O)

Janne, Jens och jag åkte och fikade i Liljeholmens centrum... jag blev blixtförälskad i en dörrstopp! En sköldpadda! Han fick följa med hem och ska få ersätta vår trasiga igelkott. Vi hämtade upp Bamse som varit hemma hos Bekki medan vi var på BB, sen styrde vi kosan mot  Ljusterö igen.

           

Nu är vi hos moster Sylvia på Ljusterö igen, där båten legat hela dan. Liksom igår, en mysig kväll på uteplatsen. Jens sover antagligen över hos oss på båten. Jag ska gå och vara trevlig :O)

Kommentarer
Postat av: Snurran

Ja, hon är bedårande, rumpnissan och jag förstår varför du kallar henne det :-D Sköldis var också jättefin!

2011-08-04 @ 22:35:16
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: NettAnn

kan man bli sötare än lilla tjejen? SÅÅÅÅÅÅÅÅ fin hon är!!

2011-08-05 @ 00:52:01
Postat av: Katarina

Grattis Gunilla!!! =D

Vilken härlig frilla hon har den lilla! :)

Nyfiken på vilket namn hon ska få.

2011-08-05 @ 16:15:47
URL: http://morsaneokay.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vilket litet knyte. Hon är hur söt som helst!

2011-08-10 @ 12:39:08
URL: http://maralutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0