Snyggaste mobiiiiiilen!

Först tänkte jag inte följa med Janne in till Strängnäs, foten gjorde för ont, men sen ångrade jag mig. Det blir ju inte bättre av att ligga och känna efter... Så vi åkte in till tillsammans. Har ingen aning om vad Janne egentligen skulle göra, men jag blev med telefon. Hade tänkt vänta tills jag betalt av datorn jag fick panikköpa i juni, men Janne övertalade mig att köpa en idag. Det kostade mig inte mer att köpa denna per månad än det gör att betala räkningen med min gamla så... varför vänta? Den stänger av sig ibland, knapparna börjar ramla av och kameran funkar ... ibland. Nu har jag Ericssons senaste Xperia... ska bara lära mig använda den oxå :/
 
Sony Ericsson Xperia Arc 

Fick en liten rosa väska på köpet om jag köpte skyddsfilm för skärmen och det gjorde jag. Likaså en rosa stötdämpare, så jädrar i min låda, nu har jag en FIN mobil!!! Fikade gjorde vi oxå. Har lovat mig att aldrig bara handla så där, så vi gick iväg och fikade fast jag redan bestämt mig. Vuxenpoäng till mig (som Bekki brukar säga!)

               
                Gissa vilken kaka som är min :D



Foten var mer svullen än blå idag. Ska försöka ställa mig och laga mat utan förband...eller inte...

Kommentarer
Postat av: Snurran

grattis till den nya fina mobilen :-)

2011-08-16 @ 21:02:02
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: bella

hehe det roliga med våran lilla diva är att jag brukar kalla henne ankan hahah hon låter ibland som en anka haha

krya på foten nu

//Puzzzzzz

2011-08-16 @ 22:19:19
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0