Behå-lektion!

Så var det kvällen över... redan!


Smulpaj med mandariner är himlans gott!

                            
                              Jag tänkte fel och gjorde dubbel sats smulpaj så jag gjorde en 
                              äppelpaj med kanel oxå!


Doftar ljuvligt av kanelen!

Efter middagen kom syrran med behåkollektionen. Det blev en rolig kväll med mycket provande och många skratt.


                              

PXC har börjat sälja trosor, kalsonger och bikini oxå.

Kvällen är sen, alla i huset har lagt sig och jag har tagit hand om disken. Nu ska Bamse få en promenad medan jag väntar på att mamma och pappa ska ringa och säga att de kommit hem, sen kommer jag sova gott inatt! Jens ringde vid 8-tiden att han kommit ner till småkusinerna i Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0