Åter till brottsplatsen!

Nu är jag tillbaka på landet. Chillar lite, har varit ute med Bamse... Var i Hallundakyrkan och höll predikan imorse. Mamma och pappa kom hela vägen från Norrtälje och jag blev både överraskad och jätteglad över att se dem där. Annars var det inte många som kom och det förstår jag. Mitt i en långhelg i brjan av sommaren... Predikan la jag ut i min andra blogg "Fundeleringar" ifall ni vill läsa om den Heliga Anden.

Bamse blev heltokig när han fick se mig. Han fullkomligt flög in i bilen och sen har han inte lämnat mina fötter. Snacka om att jag känner mig älskad!

                     

Nej, nu ska jag nog plocka fram pluggböckerna en stund. På torsdag är det tenta i Nya Testamentet... sen ska jag börja jobba... får se om det blir mer eller mindre att göra då ;O)

Kommentarer
Postat av: Snurran

Om jag känner Frun rätt så tror jag knappast det blir mindre att göra då ;-)

2011-06-05 @ 15:43:25
URL: http://blog.passagen.se/filijokus
Postat av: Guggelutt

Haha, vad menar fru Snurr? ;O)

2011-06-05 @ 15:51:58
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0