Bekki fyller 18 år

Ikväll har vi haft fest. Linneá hade bokat bord på Jensens Böfhaus, Sveavägen och det var inte fel.


Gissa vilken 18-åring som var pinsam och glömde leget?


Här posar hon med sin mormor iaf...

                 
                  ... och med morfar


Födelsedagsgos med Justin


                
                 Kompisarna!


Lycka är att få göra sin egen glass!

                    
                      Mmmm vad gott, tycker Thyra, Ängla och Justin!


Men pappsen vann glassätartävlingen,            Mattias var god tvåa med tre portioner
han backade fem gånger!


Mamma höll sig till en Banana split!

                 
                  Och jag föll för den belgiska chokladkakan till dessert!

Janne har åkt och jobbat natt, mormor + morfar och Bella med familj har åkt hem. Jag har med mig godisarna hem på övernattning för Linnéa, Matte, Jens, Sandra och kompisarna har tagit Bekki på premiär-krogrunda. 



Godisarna sover så sött. Det ska jag oxå göra nu.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Åh, vilket trevligt fördeledagskalas, glassen såg underbart god ut! :-P

2011-06-02 @ 09:39:43
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0